لزوم اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور به دلیل آلودگی شدید هوا

عضو هیات مدیره اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام با اشاره به آلودگی شدید هوا در منطقهٔ ویژه اقتصادی ماهشهر بر لزوم اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور برای کارگران کارخانه‌های پتروشیمی بندر امام تاکید کرد.

«موسی هندیجانی» در این باره به ایلنا گفت: منطقهٔ ویژه اقتصادی ماهشهر و به خصوص کارخانه‌های پتروشیمی بندر امام از نظر بهداشتی آلوده‌اند و بوی گوگرد در هوا به راحتی استشمام می‌شود.

وی ادامه داد: این آلودگی نه تنها بر کارگران کارخانه‌های پتروشیمی بلکه روی خانواده‌هایشان و هر كسی كه مجبور است در هوای این منطقه تنفس كند نیز تاثیر می‌گذارد.

به گفتهٔ این فعال صنفی، دلایلی که برای عدم اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور در مورد کارگران کارخانه‌های پتروشیمی بندر امام آورده می‌شود غیر قابل قبول است.

هندیجانی بیان کرد: مقامات مسئول مدعی‌اند بندر ماهشهر منطقهٔ آزاد است و قانون مشاغل سخت و زیان آور شامل کارگران نمی‌شود.

عضو هیات مدیره اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام در پایان با تاکید مجدد بر آلودگی شدید هوا در در منطقهٔ ویژه اقتصادی ماهشهر اظهار داشت: قانون مشاغل سخت و زیان آور نه تنها کارگران کارخانه‌های پتروشیمی بلکه نگهبانی و کارمندان امور اداری را نیز باید شامل شود زیرا آن‌ها هم در معرض آلودگی قرار دارند.

 

منبع : http://ilna.ir



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیست‌ HSEآلودگی هوامشاغل سخت و زيان آورکارخانه‌های پتروشیمی بندر امامبهداشتمنطقهٔ ویژه اقتصادی ماهشهرگوگرد


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8094

تعداد اعضا

3977

بازدید امروز

5163

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

21

میهمان آنلاین

24480148

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA