ریزش چاه جان كارگر مقنی را گرفت

بامداد امروز بر اثر ریزش دیواره چاهی در خیابان آیت تهران، یك كارگر مقنی كشته شد.

به گزارش ایلنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه در ساعت ۲۷ دقیقه بامداد جمعه وقوع یک فقره ریزش چاه در خیابان دماوند تقاطع آیت به مرکز فوریت‌های امدادی ۱۲۵ اطلاع داده شد، افزود: در پی این حادثه سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور آتش‌نشانان در صحنه حادثه مشخص شد که این حلقه چاه متعلق به پیمانکار یکی از ادارات دولتی است که در عمق هفت متری چاه به یکباره دیواره دچار ریزش شده، سه تن از کارگرانی که مشغول کار بودند در زیر خاک مدفون شدند، گفت: در این حادثه یک کارگر به طور کامل در زیر خاک مدفون و صورت دو کارگر دیگر مشخص بود که عملیات آتش‌نشانان با محوریت نجات این دو کارگر آغاز شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: به دلیل سستی خاک و دیواره‌ها ریزش چاه شدت گرفت اما آتش‌نشانان پس از ساعت‌ها توانستند دو کارگر ۲۵ و ۳۲ ساله که از اتباع افغانستان بودند را زنده از زیرآوار خارج کرده و تحویل تکنیسین‌های اورژانس دهند.

ملکی با اشاره به اینکه پس از این عملیات آتش‌نشانان برای نجات کارگر دیگری که در زیر خاک مدفون شده بود متمرکز شدند، گفت: سرانجام علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته پس از حدود ۱۰ ساعت، جسد کارگر ۲۲ ساله‌ای تبعه افغانستان که در زیر تله‌ای از خاک مدفون شده بود، خارج شد.

 

 

منبع: ILNA.IR



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیست‌ HSEآتش نشانیبهداشتحوادث‌ کارگرانمرگ و میرمقنیریزش چاهسقوط


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8097

تعداد اعضا

2915

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

2

میهمان آنلاین

24491412

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA