کشته شدن ۳ کارگر در پالایشگاه بندر عباس

3 کارگر در پالایشگاه نفت بندر عباس در پی دو حادثه شغلی متفاوت، جان خود را از دست دادند.

«عبدالرضا روحی» دبیر خانه كارگر لامرد با تایید این خبر، درباره حادثه اول كه به كشته شدن دو كارگر منجر شد، به ایلنا گفت: دو کارگر بخش تعمیرات پالایشگاه نفت بند عباس که به قصد تعمیر یکی از پمپ‌های آب به عمق دریا رفته بودند، جان خود را از دست دادند.

او تاریخ حادثه را 25 اردیبهشت ماه ذكر كرد و درباره جزئیات حادثه گفت: در پی کشته شدن یکی از كارگران بخش تعمیرات شرکت پالایش نفت بندر عباس بنام «مسلمی» که به برای تعمیر پمپ‌های آب وارد عمق دریا شده و غرق شده بود، کارگر دیگری به قصد نجات او وارد آب شد كه متاسفانه او نیز جان باخت.

به گفته این فعال كارگری، هفته پیش از این حادثه نیز  کارگر دیگری به نام «تاجیکی» که در بخش آتش نشانی پالایشگاه بندرعباس کار می‌کرد در یک حادثه شغلی دیگر جان خود را از دست داده بود.

روحی پیرامون جزئیات این حادثه نیز گفت: در روز حادثه به دلیل نشت مواد نفتی در واحد تقطیر پالایشگاه بندرعباس، حریق ایجاد شده بود و كارگر مذكور كه برای انجام شغل‌اش مشغول اطفای حریق بود ناگهان بر اثر حادثه‌ای (كه دلیل تایید شده‌ای از آن در دسترس نیست) دچار سوختگی شد، و شدت سوختگی به حدی بود كه این كارگر جان باخت.

 

 

منبع: ILNA.IR



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیست‌ HSEبهداشتحوادث‌ کارگرانمرگ و میرپالایشگاه ‌دریاغرق شدنسوختگی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

4961

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

181

میهمان آنلاین

24506079

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA