سلامت شهروندان در اولویت برنامه های مدیریت شهری

 

مهندس مرتضی رحمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر به اولویتهای شورا و مدیریت شهری در حوزه سلامت و بهداشت شهروندان اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم که شورای شهر چهارم و مدیریت شهری آینده حتما باید ورود کند، موضوع سلامت شهروندان است.

وی با اشاره به آلودگی هوا و سایر آلودگیهای زیست محیطی که سلامت شهروندان را تهدید می کند، اظهارداشت: می بایست در حوزه بهداشت محیط، جمع آوری زباله ها، طرح تفکیک از مبداء، پسماند و... آموزش و فرهنگ سازی انجام شود.

عضو هیئت رئیسه سازمان مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست استان تهران، خواستار تشکیل اتاق فکر شورا شد و افزود: اعتقاد ما بر این است که شورای شهر می بایست از ایده ها و طرحهای کارشناسی و همچنین تجریبات مدیرانی که سوابق اجرایی داشته اند، در قوانین و مصوبات خود استفاده کند.

رحمان زاده با تاکید بر تعامل بیش از پیش شورای شهر و مدیریت شهری با سازمانهای درگیر در حوزه مسائل شهری، تصریح کرد: شورا باید از این پتانسیل در دوره بعد نهایت استفاده را ببرد.

وی با اشاره به حضور 26 هزار نفر از افرادی که سابقه دوران مدیریتی داشته اند و در حال حاضر عضو سازمان مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست استان تهران هستند، افزود: مشکلاتی همچون آلودگی هوا، آلودگی آبها و سایر مشکلات زیست محیطی، با استفاده از تجربیات این قبیل مدیران، قابل حل و فصل است.

کارشناس ارشد مدیریت محیط زیست و HSC با عنوان این مطلب که در بحث محیط زیست حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد، اظهارداشت: به نظر من، شعار اصلی شورای شهر چهارم باید سلامت شهروندان باشد.

 

 

منبع: خبر گزاری مهر



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیست‌ HSE‌ آلودگیسلامتی شهروندان ؛ مدیریت شهریآبهوابهداشت


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

3187

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

137

میهمان آنلاین

24504305

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA