دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگر همدان عنوان كرد: هفته كارگر فرصتی برای طرح دغدغه‌های كارگران در جامعه

دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگر در استان همدان با اعلام تشكیل ستادی در این استان به منظور گرامیداشت و ارج نهادن به مقام کارگر، گفت: روز کارگر مایه افتخار و عزت كارگران است و کارگران جهان برای به ثمر رسیدن اهداف این روز خون‌های بسیاری داده‌اند تا این روز جهانی در تاریخ به ثبت برسد.

«چنگیز اصلانی» در خصوص هدف از تشکیل ستاد هفته کارگر به ایلنا گفت: بررسی و پیگیری مشکلات کارگری استان در بخش‌های امنیت شغلی، تضمین کار دائم و تضمین دستمزد قانونی در سال ۹۲ به ویژه از سوی تشکلات کارگری پی گیری خواهد شد.

او برسی مشکلات جامعه کارگری همدان را از برنامه‌های هفته کارگر عنوان کرد و با بیان اینکه رساندن مشکلات جامعه کارگری به گوش مسئولان از اولویت‌های برنامه هفته کارگر است افزود: با توجه به افزایش نابرابر دستمزد‌ها با نرخ تورم رسمی وعدم امنیت شغلی در واحدهای تولیدی، برنامه‌های هفته کارگر اردیبهشت ۹۲ از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته اصلانی، برگزاری هفته کارگر در سال اخیر با نام کارگر و با هدف حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی آغاز شده و تلاش خواهد شد تا هر چه با شکوه‌تر برگزار شود.

او در تشریح برنامه‌های هفته کارگر استان همدان اظهار داشت: دیدار با مسئولین تشکلات کارگری با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، حضور کارگران در نماز جمعه، گردهمایی نمایندگان کارگران، تجلیل از زنان کارگر نمونه، افتتاحیه اولین دوره مسابقه بزرگ قرآنی جامعه کارگری استان، گردهمایی تشکل‌ها، انجمن‌ها و شوراهای کارگری، نشست مشترک تشکلهای کارگری و کارفرمایی، عیادت از کارگران بیمار، جشنواره نشان خدمت به قانون کار، عیادت از کارگران بیمار و اجتماع کارگران استان را از برنامه‌های مهم هفته کارگر در استان ذکر کرد.

 

 

 

 

منبع: ایلنا خبر گزاری کار ایران



هفته کارگردغدغه‌های كارگرانافزایش نابرابر دستمزد‌ها با نرخ تورمعدم امنیت شغلی در واحدهای تولیدی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8106

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1845

میهمان آنلاین

24553681

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA