وسایل شهربازی ها شناسنامه استاندارد و ایمنی می گیرد

مدیر کل استاندارد استان تهران از صدور پلاک و شناسنامه برای وسایل بازی 60 شهر بازی در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما ؛ مسلم بیات در نخستین همایش ملی استانداردسازی شهربازی که امروز با حضور کارشناسان ،
بازرسان و مدیران شهربازی ها در مرکز همایش های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد ، افزود: از ابتدای سال گذشته تاکنون 1226 فقره از تجهیزات شهربازی ها و 2213 وسیله بازی پارکها بازرسی شده است .

وی گفت : از ابتدای سال آینده برای تمام وسایل و تجهیزات بازی پلاک یا شناسنامه ای صادر می شود که در آن عمر دستگاه، سازنده و طراح ، چگونگی طراحی ، زمان نصب،
مراحل نصب و اتفاق هایی که در زمان نصب برای دستگاه افتاده است ، وجود دارد.
بیات گفت : این شناسامه اطلاعات کاملی از وضع کلی وسیله بازی در اختیار بازرسان و اداره کل استاندارد برای بازرسی مداوم تجهیزات قرار می دهد.
مدیرکل استاندارد استان تهران افزود: از این پس هیچ شهربازی بدون مدیر کنترل کیفی اجازه فعالیت ندارد.
بیات گفت: اداره کل استاندارد استان تهران برای توانمندسازی این مدیران دوره های آموزشی لازم را برگزار خواهد کرد.
وی افزود: همه مدیران شهربازی ها مکلفند در ابتدای ورودی مجموعه ، تابلویی نصب کنند که در آن مشخص کند در صورت بروز مشکل یا حادثه ، مردم با کجا و چه کسی تماس بگیرند.
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: مدیران شهربازی ها باید برای تجهیزات مجموعه خود از شرکت های بازرسی اداره کل استاندارد گواهی تایید ایمنی دریافت و برای ادامه بازرسی ها و ادامه فعالیت مجموعه خود باید با یکی از شرکت های بازرسی قرارداد منعقد کنند.
بیات همچنین افزود: تاکنون چهار شهربازی در شهرستان های رودهن، بومهن، افسریه و ولیعصر شهر قدس به علت استاندارد نبودن جمع آوری شده است و به زودی شهربازی شاهد هم به علت تطابق نداشتن با استانداردهای ایمنی در آینده نزدیک جمع آوری خواهد شد.
وی گفت: در بازرسی کارشناسان فنی اداره کل استاندارد استان تهران 12 مرکز تفریحی تا زمان رفع اشکال وسایل بازی و ایجاد شرایط استاندارد ایمنی ، تعطیل شده است.
مدیر کل استاندارد استان تهران افزود: تاکنون 22 مرکز تفریحی نیز برای رفع مشکلات وسایل بازی اخطار گرفته است.
بیات گفت: تلفن 1517 نیز 24 ساعت برای ارتباط با مردم و دریافت گزارش های آنان از شرایط مجموعه های تفریحی آماده پاسخگویی است.



health newsاخباراخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار بهداشتخبرهای ایمنی سلامت بهداشتوسايل شهربازي ها شناسنامه استاندارد و ايمني مي گيردشهربازیاستاندارد و ایمنیتجهیزات شهربازی هاپارک هامدیرکل استاندارد استان تهرانمرکز تفریحی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8107

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1893

میهمان آنلاین

24557012

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA