جامعه به آموزش‌های شهروندی استفاده از وسایل ایمنی نیاز دارد

سعید بیژنی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مشهد اظهار داشت: وجود دغدغه‌های معیشتی از یکسو و بالا رفتن احساس نیاز به دانش ایمنی در میان شهروندان از سوی دیگر، فرهنگسرای ایمنی را بر آن داشت تا دوره های آموزشی را در این باره برگزار کند.

وی تصریح کرد: برای این منظور دوره های آموزشی مقدماتی 6 ساعته ایمنی برای شهروندان در فرهنگسرای ایمنی برگزار شد و در این دوره مخاطبان علاقمند تئوری حریق، آشنایی با استفاده از خاموش کننده‌های دستی و ایمنی در منزل را فرا می‌گیرند.

مدیر فرهنگسرای ایمنی ادامه داد:پس از پایان این دوره‌های آموزشی شهروندان به صورت افتخاری و با نیت نوع دوستی و مشارکت در تحقق شهر ایمن تحت قالب طرح آتش نشان داوطلب در مواقع لزوم جهت کمک رسانی به شهروندان داوطلبانه امداد رسانی می کنند.

بیژنی استقبال شهروندان مشهدی را از این آموزش ها خوب توصیف کرد و افزود: گرچه مدت زمان زیادی از عمر این فرهنگسرا نمی گذرد اما تا کنون توانسته مخاطب بیشماری را به خود جذب و شهروندان را از سراسر مشهد تحت پوشش برنامه های آموزشی خود قرار دهد.

وی به دیگر اقدامات این فرهنگسرا اشاره و افزود: آموزش در حوزه گیاهان و فضای سبز، حساس سازی مردم نسبت به بحث بازیافت و تفکیک زباله نیز در دستور کار این فرهنگسرا قرار دارد.

مدیر فرهنگسرا ایمنی با اشاره به اقدامات سال آینده این نهاد افزود: تلاش می‌کنیم در سطح محلات مشهد تا حدود یکصد کانون ایمنی را مستقر سازیم تا شهروندان بتوانند در هر سنی از آموزش های رایگان در حوزه‌های مختلف برخوردار شده و هدف نهایی فرهنگسرا که افزایش سطح امنیت موجود جامعه است، محقق شود.



اخباراخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار بهداشتhealth newsوسایل ایمنیفرهنگ صحیح استفاده از وسایل ایمنیفرهنگسرای ایمنیدوره های آموزشی مقدماتی 6 ساعته ایمنی


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8098

تعداد اعضا

3537

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

223

میهمان آنلاین

24492034

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA