همزمان با برگزاری همایش ملی "سلامت،ایمنی و محیط زیست"؛ از كتاب" ایمنی حفاری مكانیزه" رونمایی شد.

مظاهر صابري،سرپرست گروه تاليف كتاب" ايمني حفاري مكانيزه "گفت:با توجه به مخاطرات قابل توجهي كه در حفاري‌ها وجود دارد و نبود مراجع داخلي و كاربردي در كشور در اين زمينه و همچنين بنابر رويكرد فعاليت‌هاي قرارگاه خاتم‌‌الانبيا در رابطه با حفاري‌هاي طبيعي مانند مترو و انتقال آب كه با استفاده از روش‌هاي مكانيزه به عنوان فعاليت استراتژيك قلمداد مي‌شود؛اين كتاب تهيه و تدوين شد.

وي افزود:در اين كتاب ابتدا فرايند را مورد بررسي قرار داديم و سيستم مديريت( HSE) را مطرح كرديم و ايمني آن در دو بخش "ايمني عمومي كارگاهي" و "ايمني تخصصي" مطرح شده و سعي شده كه اين مطالب به صورت كاربردي براي عموم كارشناسان در زمينه (HSE) باشد و آنها را درخصوص مخاطرات و ريسك‌هايي كه در اين نوع فعاليتها وجود دارد؛آگاه مي‌كند و از خطرات و حوادث احتمالي پيشگيري مي‌شود.

مظاهري تصريح كرد:عمده مطالب اين كتاب به صورت تجربي و مطابق با دانش روز در زمينه حفاري‌هاي پيشرفته است و كاربرد آن در حفاري‌هاي مكانيزه و حفاري‌هاي سنتي است.




نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

624

میهمان آنلاین

24563430

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA