جزئیات تازه‌ از حادثه دلخراش در کارخانه «ژاله نور»

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)، یک منبع کارگری درباره جزئیات بیشتری از حادثه کارخانه محصولات آرایشی و بهداشتی در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج  گفت: حادثه در «ژاله نور» رخ داده که در مورد تعداد کارگران حادثه دیده و محل وقوع حادثه اطلاع‌رسانی درستی نشده بود.

او با بیان اینکه در این واقعه ۵۳ کارگر دچار مصدومیت شده‌اند که در اخبار اولیه تعداد کارگران مصدوم تا ۲۳نفر اعلام شد، در تشریح علت حادثه گفت: هرچند دلیل اصلی وقوع حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است اما طبق گزارش‌های اولیه این حادثه در نتیجه نشتی گاز و مواد تزریقی به مخزن مواد در خط تولید رخ داده است.
به گفته وی؛ مصدومان این حادثه که اکثرا زن هستند، بلافاصله ازسوی امدادگران ۱۲ نفر به بیمارستان شهید آیت‌الله مدنی کرج، ۹ نفر به تامین اجتماعی و امام سجاد (علیه‌السلام) شهرستان شهریار و مابقی در بیمارستان شهید سلیمانی فردیس منتقل شده‌اند.
طبق اظهارت وی در حال حاضر وضعیت جسمی ۳ کارگر (۲ زن و یک مرد) وخیم گزارش شده و به علت بالا بودن سطح سوختگی به بیمارستان شهید مطهری تهران اعزام شده‌اند.
 
 
 
 
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comانفجارکارخانهسیمین دشت


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8107

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1906

میهمان آنلاین

24557057

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA