مصدومیت شدید کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از ارتفاع

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)  در پی وقوع این حادثه و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بلافاصله ساعت ۰۹:۲۶ صبح امروز آتش نشانان ایستگاه ۵۳ و گروه امداد و نجات ۱۳ سازمان آتش نشانی توسط ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به محل حادثه در خیابان وزرا، نبش کوچه نهم اعزام شدند.
سجاد گائینی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: محل حادثه یک ساختمان در حال احداث بودکه یک کارگر مرد ۲۰ ساله تبعه افغان به علت نامعلوم در داخل چاهک آسانسور از طبقه همکف تا طبقه منفی هشت به پایین سقوط کرده بود و از ناحیه سر و گردن دچار شکستگی و از ناحیه هر دو پا مصدوم شده و قادر به حرکت نبود.
گائینی در مورد روند عملیات آتش نشانان گفت: آتش نشانان ضمن انجام ایمن سازی موقعیت با استفاده از ابزار امداد و نجات و ایجاد کارگاه، اقدام به تثبیت سازی فرد بر روی برانکارد نجات نمودند و دقت بسیار بالا فرد را به سطح زمین منتقل و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل جهت انتقال به مراکز درمانی دادند.
 
 
 
 
HSEexpert.com
 
 
 
 
 
 


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمصدومیت کارگرسقوط از ارتفاع


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8107

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1627

میهمان آنلاین

24556068

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA