یک کارگر ساختمانی به دلیل ریزش آوار جان باخت

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert) در پی تماس شاهدین این حادثه با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت ۰۹:۳۰ صبح امروز آتش نشانان ایستگاه ۲ و گروه امداد و نجات ۱۲ را به نظام آباد، خیابان لسانی بحری، خیابان دهقانی، کوچه فرجی اعزام کرد.
میرمنصور موسوی افسر آماده منطقه شش عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: محل حادثه یک ساختمان ۲ طبقه قدیمی در حال تخریب بود که بر اثر عدم رعایت اصول تخریب ساختمان، بخشی از آن فرو ریخته بود.
وی افزود: در زمان رسیدن آتش نشانان به موقعیت حادثه توسط افراد حاضر در محل اعلام شد که یک کارگر در داخل ساختمان مشغول به کار تخریب بود که ناگهان آوار ساختمانی رخ داده است.
وی افزود: بلافاصله گروهی از آتش نشانان ضمن رعایت اصول ایمنی در امداد و نجات و با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی، با رعایت اصول آواربرداری و بکارگیری تجهیزات توانستند پس از تلاش بسیار زیاد به فرد محبوس شده دسترسی پیدا کنند و عملیات خارج کردن بدن فرد گرفتار در زیر آوار را آغاز کردند که متاسفانه پس از خارج نمودن بدن کارگر ۲۳ ساله تبعه افغانستان و تحویل به عوامل اورژانس حاضر در صحنه حادثه و انجام معاینات پزشکی مشخص گردید وی جان باخته است.
افسر آماده منطقه شش عملیات در پایان گفت: آتش نشانان پس از تحویل موقعیت حادثه به عوامل شهرداری و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.
 
 
 
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرگ کارگرریزش ساختمان


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8107

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1634

میهمان آنلاین

24556078

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA