چهل و نهمین جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert) چهل و نهمین جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران با موضوع ایمن سازی اماکن و ساختمان های پرخطر و بحرانی محدوده شهرداری منطقه 15 با حضور دکتر مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران، دکتر علی نصیری ریاست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، دکتر محمد شیری شهردار منطقه 15 تهران، معاونان و شهردارن نواحی منطقه 15 شهرداری تهران، دکتر کامران عبدولی معاون حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی تهران، احمد صفری مدیر منطقه 8 عملیات آتش نشانی تهران و تنی چند از مدیران و کارشناسان این سازمان برگزار شد.
دکتر مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از زحمات پرسنل سازمان آتش نشانی تهران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانی تهران تصریح کرد: ساختمان های بحرانی شهر تهران باید از لحاظ ایمنی و استحکام مورد بررسی قرار گیرند که این موضوع را می توان با ارزیابی از سوی شهرداران نواحی انجام داد.
وی با اشاره به اهمیت ویژه آموزش های شهروندی در ایمن سازی ساختمان ها و پیشگیری از بروز حوادث ادامه داد: با استفاده از طرح پلاک ایمن و با کمک گروه های دوام می توان شهروندان را با اصول ایمنی و روش های پیشگیری از بروز حوادث در ساختمان های مختلف آشنا کرد.
دکتر کامران عبدولی معاون حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی تهران در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارشی مبنی بر ارزیابی اماکن و ساختمان های پر خطر محدوده شهرداری منطقه 15 از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد: با رویکرد ناحیه محور می توان موضوع ایمن سازی ساختمان ها و فضاهای شهر تهران را با سرعت بیشتری پیش برد.
 
 
 
HSEexpert.com
 
 
 
 


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comکمیته ایمنیمدیریت بحرانتهران


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

423

میهمان آنلاین

24565043

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA