آتش سوزی در کارگاه خیاطی در خیابان هفده شهریور

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert) به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، روز گذشته در پی تماس شاهدین حادثه و گزارش آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۱۲۰ و ۳ ساعت ۱۸:۵۰ به خیابان هفده شهریور، نبش خیابان صفا اعزام شدند.

مجید میرزایی رییس ایستگاه ۹۳ که به همراه آتش نشانان در محل این حادثه حضور داشت در این باره گفت: آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه قدیمی به مساحت تقریبی ۸۵ متر مربع رخ داده بود.
وی افزود: در هنگام رسیدن نیروها به محل حادثه، آتش سوزی در یکی از اتاق های بزرگ واحد مذکور که کاربری کارگاه خیاطی داشت به مساحت حدودی ۲۵ متر مربع رخ داده بود و اتاق کاملا شعله ور بود و دود و شعله زیادی به بیرون زبانه می کشید.
رییس ایستگاه ۹۳ خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله همزمان با قطع برق و گاز‌ و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی اقدام به کشیدن دو رشته لوله آبدهی آتش نشانی کردند و عملیات مهار آتش سوزی را از دو جهت آغاز نمودند و در کمترین زمان توانستند شعله های آتش را مهار کنند.
وی گفت: گروههای دیگری از آتش نشانان موفق شدند در کمترین زمان ممکن، یک خانم ۳۴ ساله را که داخل دود و حرارت در همان طبقه ی دچار آتش سوزی شده نجات داده و از مرگ حتمی نجات دادند و سپس به محیطی امن منتقل و سپس جهت انجام معاینات تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.  
میرزایی در پایان گفت: آتش نشانان ضمن عملیات مهار آتش پس از انجام لکه گیری نهایی، ایمن سازی موقعیت و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی حاضر در صحنه حادثه به ایستگاه خود مراجعت نمودند.
 
 
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comآتش سوزیکارگاه خیاطی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

4664

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

253

میهمان آنلاین

24498675

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA