عملیات امدادرسانی در ۲۴ استان

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert) پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی در برابر سیل گفت: در ۲۴ استان و ۶۶۱ منطقه عملیات جست جو، نجات و امداد رسانی در حال انجام است و بیشترین عملیات جست جو و نجات در استان تهران و منطقه زرین دشت فیروزکوه انجام می‌شود.
وی ادامه داد: بارش‌های به وقوع پیوسته از شب گذشته تا امروز منجر به بسته شدن راه‌ها شد و بر همین اساس مصدومان توسط بالگردهای امدادی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند همچنین نیروهای امدادی و اقلام زیستی نیز از طریق مسیر ریلی گرمسار به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه از لحاظ تجهیزات و اقلام زیستی مشکلی وجود ندارد گفت: با تمام توان در حال خدمت رسانی هستیم و حدود ۶۹۰ تیم امداد و نجات در کل کشور در حال خدمت رسانی هستند؛ همچنان در برخی از شهرها تعدادی مفقود وجود دارد و در حین جست جو نیز تعدادی از هموطنان به صورت زنده از زیر گل لای نجات پیدا کردند.
کولیوند با اشاره به وضعیت انبارها گفت: خوشبختانه انبارهای هلال احمر تکمیل شده‌اند و مردم نگران اقلام زیستی نباشند.
 
 
 
 
HSEexpert.com

 



اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comعملیات امداد رسانی24 استان


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

1979

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

9

میهمان آنلاین

24495990

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA