عرضه تجهیزات درون چاهی و ابزار لایه آزمایی ساخت داخل در نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه، مدیرعامل مجتمع صنعتی کاردان پولاد سازنده این تجهیزات توضیح داد: این ابزار و قطعات برای نخستین بار در کشور براساس استانداردهای جهانی ساخته شده است.

مهندس علی کرانی با اشاره به طراحی و ساخت (RTTS PACKER ) گفت: این ابراز مهم درون چاهی  به منظور تثبیت عملیات سیمانکاری تحت فشار و پلاک کردن چاه ها بکار می رود و به همراه تجهیزات مربوط به آن در سایز های مختلف به سفارش شرکت ملی حفاری ایران تولید شده است.

وی در زمینه ساخت ابزار لایه آزمایی (D.S.T ) توضیح داد: با استفاده از این ابزار می توان مخازن را ارزیابی کرد و کاربرد دیگر آنها برای نمونه گیری از مایعات و اندازه گیری فشار و دمای مخزن است. کرانی افزود: همچنین با کاربرد این ابزار به طور همزمان می توان پارامترهای بسیاری از قبیل مشخصات زمین شناسی و فیزیکی مایعات درون چاهی را به دست آورد.

وی اضافه کردک برخی از این ابزار برای استفاده در عملیات آزمایش خشک برای بررسی نشتی لبه آستری و پلاک های سیمانی و تعدادی در موارد آزمایش مشبک کاری نیز به کار گرفته می شوند.

مدیرعامل مجتمع صنعتی کاردان پولاد درباره ساخت کلاهک اتصال کابل نمونه گیری به ابزار درون چاهی (DITS LOGGING CABLE HEAD ) گفت: این کلاهک که رابط بین کابل نمونه گیری و ابزار درون چاهی است قادر به انتقال فرمان صادر شده از طریق سامانه سطحی به ابزار آلات درون چاهی است.

وی با بیان این که این شرکت عضو انجمن سازندگان نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان است، اظهار کرد: مجتمع صنعتی کاردان پولاد سه دهه است که در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات حفاری و نفت فعالیت دارد و با بهره گیری از تجارب و دانش نیروهای متخصص و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری تا کنون بیش از 500 قلم از نیازهای صنعت نفت و حفاری را با رعایت استانداردهای تعریف شده از سوی شرکت ملی نفت ایران تولید کرده است.

کرانی در همین ارتباط به مجموعه سازی کمپرسورها و پمپ ها کاربردی در صنعت نفت و حفاری اشاره  و یادآور شد: این مجتمع با ایجاد فضای مناسب خدمات و تعمیرات تجهیزات سیمانکاری، ساخت استراکچرها و مخازن مورد استفاده در صنعت نفت را در برنامه دارد.

مدیرعامل مجتمع صنعتی کاردان پولاد ایجاد بازار خارجی برای صدور محصولات، تولید شماری از اقلام تحت لیسانس سازندگان خارجی و فروش آن در داخل و خارج کشور و ارتباط نزدیکتر با مراکز عملی و پژوهشی را از برنامه های پیش روی این مدیریت این مجتمع برشمرد.

نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری همزمان با اول دی ماه سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری در اهواز پایتخت نفت ایران برگزار و امروز دوشنبه (5 دی ماه) به کار پایان خواهد داد.




نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

2394

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

98

میهمان آنلاین

24503513

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA