خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی آتش گرفت

 به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده خروج دود و شعله از یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 28 و 65 را در ساعت 14:30 دقیقه روز گذشته به محل حادثه واقع در محله فلاح، خیابان شهسوار حقیقی اعزام کرد.
داود قلی زاده معاون منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: با رسیدن به محل مشاهده شد که در پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی، یکدستگاه خودروی پژو پرشیا دچار آتش سوزی شد و همچنین شعله های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی بود.
او افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی، همزمان با قطع برق و گاز ساختمان، و بدلیل باریک بودن مسیر و پارک نامتعارف خودروها در کوچه و نیز عدم امکان استقرار خودروها در کوچه، اقدام به لوله کشی(حدودا 200 متر) به منزل مسکونی کردند.
وی اضافه کرد: آتش نشانان به سرعت به مقابله با آتش سوزی پرداخته و شعله های آتش را مهار و خاموش کردند.
معاون منطقه چهار عملیات در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه این آتش سوزی مصدوم و محبوسی نداشته و آتش نشانان پس از لکه گیری کامل و تخلیه دود با استفاده از فن فشار مثبت، به ماموریت خود پایان دادند.
لازم ذکر است که علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان منطقه در دست بررسی است.
 
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comآتش سوزیخودروپارکینگ ساختمان مسکونی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

1348

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

131

میهمان آنلاین

24502466

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA