آتش سوزی ساختمان 7 طبقه اداری در ونک

 
 
 به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)ساعت 20:11 دقیقه شب گذشته وقوع این آتش سوزی توسط همسایگان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاههای 43، 84، 11 و گروه امداد و نجات 3 به همراه نردبان هیدرولیکی، تشک نجات، خودروی تنفسی به محل حادثه در منطقه ونک، خیابان خدامی اعزام شدند.
بهنام ریاضی مدیر منطقه 2 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: طبقه دوم ساختمان 7 طبقه اداری متعلق به بخش خصوصی به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.
اواضافه کرد: شعله های آتشی که از داخل ساختمان و از قسمت رایزرها تا بالای ساختمان کشیده شده بود، از خیابان های اطراف و ساختمان های مجاور قابل دیدن بود.
مدیر منطقه دو عملیات آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه به سه گروه عملیاتی تقسیم شدند و تیم اول با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و با لوله های آبرسان آتش نشانی از میان دود و حرارت شدید گذرکرده و شعله های سرکش آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.
وی ادامه داد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان به داخل ساختمان رفته و به جستجوی طبقات پرداختند که خوشبختانه فرد محبوس و یا مصدومی در ساختمان مشاهده نشد.
ریاضی در ادامه بیان کرد: با توجه به انتشار دود بسیار زیاد در محل آتش سوزی، تیم سوم از آتش نشانان نیز با استفاده از فن های قوی اقدام به تخلیه دود از ساختمان كردند.
گفتنی است علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.
 
HSEexpert.com
 

 



اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comآتش سوزیساختمان هفت طبقهاداریتهران


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8244

تعداد اعضا

1963

بازدید امروز

5886

بازدید دیروز

1

متخصصین آنلاین

4

میهمان آنلاین

25097717

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA