آتش سوزی کارگاه تولید الکل در مرتضی گرد

  به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)رخداد این حادثه ساعت 20:30 دقیقه شب گذشته به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 132، 12 به سمت بزرگراه آزادگان، خیابان مرتضی گرد حرکت کردند.
عباس سرافرازی افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص گفت: محل حادثه یک باب کارگاه تولید الکل به مساحت 120 متر مربع بود که در طبقه همکف ساختمان مسکونی سه طبقه دو واحدی قرار داشت.
وی در ادامه افزود: این کارگاه به علت نامشخصی آتش گرفت که هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه این مکان کاملا شعله ور بود و همچنین شعله های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی این ساختمان بود.
افسر آماده منطقه چهار عملیات تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده، از دو جهت به کانون آتش نزدیک شده و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
وی ادامه داد: آتش نشانان با تلاش همه جانبه این آتش سوزی گسترده را مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین از سرایت شعله های آتش به منازل همجوار و روبرو جلوگیری به عمل آوردند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد دقیق میزان خسارات وارده، در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه چهار در دست بررسی است.
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنیhse newsآتش سوزیکارگاه الکلمرتضی گرد


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8244

تعداد اعضا

1725

بازدید امروز

5886

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

4

میهمان آنلاین

25097479

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA