مرگ مرد جوان در آتش سوزی فروشگاه كالای پزشكی

 به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)در ساعت 04:59 دقیقه صبح امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125از آتش سوزی گسترده در فروشگاه لوازم پزشكی واقع در شهرری، خیابان فدائیان اسلام، نبش خیابان پیلغوش خبر دادند كه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 9، 90 و گروه امداد و نجات 17 به همراه خودروهای پشتیبانی را روانه محل حادثه كرد.
توكل قاسم پور افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین باره اظهار كرد: یك باب فروشگاه تجهیزات پزشكی به مساحت تقریبی 50 متر مربع طعمه آتش سوزی شد و با وجود حجم بسیار زیاد كالا و همچنین سیلندر های اكسیژن، آتش سوزی شدت پیدا کرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینكه فروشگاه در زیر یك ساختمان دو طبقه قرار داشت، شعله های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به طبقات فوقانی نیز بود.
قاسم پور تصریح كرد: به گفته مالك فروشگاه، كارگر 18 ساله ای که تبعه افغان است، شب ها در داخل فروشگاه استراحت می کند که احتمال دارد درپی وقوع این آتش سوزی، وی در داخل فروشگاه و در میان دود و آتش گرفتار شده باشد و با توجه به قفل بودن درب ها قطعاً از داخل فروشگاه نیز خارج نشده است.
این افسرآماده آتش نشانی ابراز داشت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله به دو تیم عملیاتی تقسیم شده و پس از قطع جریان برق ساختمان، با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از تجهیزات مخصوص آتش نشانی عملیات جستجو و مهار شعله های آتش را آغاز كردند.
وی اضافه كرد: آتش نشانان پس از مهار شعله های آتش و جستجوی اولیه در داخل فروشگاه، با پیكر بی جان این كارگرجوان مواجه شدند كه حجم زیادی از كالا ها بر روی او سقوط كرده بود به طوری که قادر به هیچ حركتی نبود.
قاسم پور افزود: پس از معاینات عوامل اورژانس مشخص شد که متاسفانه كارگر فروشگاه در این حادثه جان خود را از دست داده است.
وی گفت: آتش نشانان در ادامه عملیات پس از مهار كامل شعله های آتش و تخلیه دود از داخل فروشگاه، محل حادثه را به طور كامل ایمن سازی كرده و شخص فوت شده را نیز به عوامل نیروی انتظامی تحویل دادند.
گفتنی است: علت بروز این آتش سوزی توسط كارشناس منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.
 
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنیhse newsآتش سوزیکالای پزشکیشهرری


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

444

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

35

میهمان آنلاین

24501562

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA