آتش سوزی در کارگاه تولید مصنوعات چوبی

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)، رخداد این حادثه ساعت 04:45 دقیقه بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 132 و 125 و دو دستگاه تانکر آب به سمت بزرگراه آزادگان(مسیر غرب به شرق)، شهرک علی آباد قاجار حرکت کردند.
داود قلی زاده معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه به همراه آتش نشانان در محل حادثه حاضر شده بود، دراین خصوص گفت: محل حادثه یک باب کارگاه تولید مصنوعات چوبی به مساحت 400 متر مربع بود که در داخل گاراژی به وسعت هزار متر مربع قرار داشت.
ایشان افزود: هنگام رسیدن آتش نشانان، این کارگاه کاملا شعله ور و در حال سرایت به کارگاه های همجوار خود بود و همچنین آتش نشانان شهرستان چهار دانگه مشغول عملیات در این محل بودند.
قلی زاده تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از سه جهت به کانون آتش نزدیک شده و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.
وی افزود: همزمان تیمی از آتش نشانان پس از مجهز شدن به تجهیزات انفرادی، به جستجو در قسمت های مختلف کارگاه و ساختمان پرداختند که خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه، معلوم شد هیچ یک از کارگران و افراد حاضر درمحل در میان دود و حرارت گرفتار نشده اند.
معاون منطقه ۴ عملیات تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه، این آتش سوزی گسترده را مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین از سرایت شعله های آتش به ساختمانهای همجوار جلوگیری به عمل آوردند.
گفتنی است علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد خسارات وارده هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی چهاردانگه دردست بررسی است.
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsآتش سوزی در کارگاه تولید مصنوعات چوبی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8244

تعداد اعضا

1827

بازدید امروز

5886

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

2

میهمان آنلاین

25097581

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA