گیر کردن کارگر چاهکن در چاه

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)، ساعت 10:40 دقیقه صبح امروز با تماس کارگران با سامانه 125 مبنی بر گیر کردن کارگر در داخل چاه،ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 94 و گروه امداد و نجات 3 را به محل حادثه در بزرگراه شهید آبشناسان به سمت غرب، بعد از بزرگراه شهید ستاری اعزام کرد.
علیرضا غفوری رییس ایستگاه 94 آتش نشانی در مورد چگونگی بروز این حادثه گفت: یک کارگر 20 ساله تبعه افغان در حین کار در چاهی به عمق 10 متر،به یکباره قسمتی از دیواره چاه ریزش کرد و دو پای کارگر تا زانو به زیر خاک فرو رفت، به نحوی که قادر به هیچ حرکتی نبود و در عمق چاه گرفتار شد.
ایشان افزود: پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ایجاد ترافیک مصنوعی جهت جلوگیری لرزش و ریزش احتمالی چاه،آتش نشانان به سرعت با تجهیزات ویژه نجات به درون چاه رفته و در عملیاتی نفسگیر پس از خارج کردن پای کارگر و تثبیت کردن وی اقدام به خارج این کارگر از درون چاه کردند.
غفوری در پایان افزود: این کار گرجوان درحالی که  دچار مصدومیت نیز شده بود پس از بیرون آوردن از چاه تحویل عوامل اورژانس شد.
گفتنی است علل وقوع این حادثه هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی قرار گرفت.
 
HSEexpert.com

 

 



اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsگیر کردن کارگر چاهکن در چاه


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8246

تعداد اعضا

5818

بازدید امروز

5886

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

25101572

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA