سقوط سرویس کار به داخل چاهک آسانسور پاساژ تجاری

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert) ، وقوع این اتفاق ساعت 10:50 دقیقه صبح دیروز توسط مدیر پاساژ طی تماس تلفنی به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی تهران بلافاصله گروه امداد و نجات یک این سازمان به محل حادثه در خیابان جمهوری اسلامی، پل حافظ روانه شدند.
رضا ارست فرمانده نجاتگران اعزامی در این باره اظهار داشت: مردی 38 ساله برای تعمیر و سرویس آسانسور به داخل چاهک آسانسور پاساژ رفت که به علت نامشخصی ناگهان به داخل چاهک سقوط کرد که بنا به اعلام امدادگران اورژانس تهران این شخص بر اثر سقوط از قسمت پای چپ دچار شکستگی شد.
ارست افزود: نجاتگران آتش نشانی پس از رفتن به انتهای چاهک آسانسور با احتیاط کامل و طی عملیاتی دقیق، مرد تعمیرکار را بر روی برانکارد مخصوص تثبیت کرده و سپس وی را به بیرون از چاهک آسانسور منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
وی با اشاره به این که مصدوم بلافاصله توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت، اضافه کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در حال بررسی است.
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsسقوط سرویس کار به داخل چاهک آسانسور پاساژ تجاری


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

5407

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

237

میهمان آنلاین

24499419

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA