یک انبار و کارگاه طراحی چوب در آتش سوخت

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)، رخداد این حادثه حدود ساعت 7:5 دقیقه صبح امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 132، 12 به همراه تانکر آب و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، شهرک مرتضی گرد، خیابان نرگس حرکت کردند.
به گفته داود قلی زاده معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران، یک انبار تخته فیبر(mdf) و کارگاه خدمات طراحی چوب(CNC) چوب با سقف ایرانیتی به مساحت تقریبی 300 متر مربع طعمه آتش سوزی شد.
ایشان با اشاره به این که این آتش سوزی هرلحظه احتمال می رفت به کارگاه های همجوار نیز سرایت کند، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از دو جهت شامل در ورودی کارگاه و پشت بام به کانون آتش نزدیک شده و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.
قلی زاده تصریح کرد: همزمان گروه دیگر از آتش نشانان نیز پس از مجهز شدن به تجهیزات انفرادی، به جستجو در قسمت های مختلف کارگاه و انبار پرداختند که خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه، معلوم شد هیچ یک از کارگران در میان دود و حرارت گرفتار نشده بود.
معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی با اعلام این که هنگام حضور آتش نشانان شعله های آتش تمامی انبار و کارگاه 300 متر مربعی را فرا گرفته بود، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین از سرایت شعله های آتش به کارگاه های همجوار جلوگیری به عمل آوردند.
ایشان در پایان اظهار داشت: این حادثه هیچ مصدوم و یا محبوس شده ای نداشت و کارشناسان آتش نشانی منطقه چهار عملیات پس از مهار و خاموش شدن کامل این آتش سوزی، علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد دقیق میزان خسارات وارده را در دست تحقیق و بررسی قرار دادند.
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsیک انبار و کارگاه طراحی چوب در آتش سوخت


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8246

تعداد اعضا

4214

بازدید امروز

5886

بازدید دیروز

1

متخصصین آنلاین

9

میهمان آنلاین

25099968

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA