معلق شدن داربست ناایمن ساختمان 7 طبقه

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)، به دنبال تماس کارگران یک ساختمان نیمه کاره با سامانه 125 آتش نشانی و درخواست کمک از آتش نشانی، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه11 و گروه امداد و نجات 18 این سازمان به همراه نردبان آتش نشانی ساعت 03:10 دقیقه روز گذشته به سمت میدان آرژانتین، خیابان آفریقا حرکت کردند.
عباس علی گلی افسر آماده منطقه 2 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد که داربستی که بر روی نمای یک ساختمان 7 طبقه در حال احداث بسته شده است، به صورت نیمه واژگون در آمده و هر لحظه احتمال داشت به طورکامل به داخل خیابان سقوط کند.
ایشان افزود: آتش نشانان بلافاصله با بستن خیابان و جلوگیری از رفت و آمد خودروها و رهگذران، اقدامات ایمنی اولیه را انجام دادند و پس از آن با استفاده ازخودروی نردبان 32 متری و چند دستگاه تیفور، با ایجاد چندین کارگاه در طبقات مختلف ساختمان، از سقوط کامل داربست جلوگیری کردند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان موفق شدند پس از چند ساعت تلاش مداوم این داربست را از حالت معلق خارج کرده و پس از اطمینان از عدم وجود خطر و دادن تذکرات ایمنی به مالکین ساختمان به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه مراجعت کردند.
گفتنی است علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.
 
 
 
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsمعلق شدن داربست ناایمن ساختمان 7 طبقه


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8246

تعداد اعضا

4521

بازدید امروز

5886

بازدید دیروز

2

متخصصین آنلاین

4

میهمان آنلاین

25100275

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA