مغازه جوشكاری در جنوب تهران دچار آتش سوزی شد

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)، ساعت 12:08 دقیقه ظهر روز گذشته، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125، وقوع این حادثه را به آتش نشانی تهران اطلاع دادند که باهماهنگی ستادفرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 47 به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، بازار آهن فروشی آهن مكان، فاز پنجم غربی روانه شدند.
 
به گفته علی جوزانی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یك باب مغازه جوشکاری به مساحت 60 مترمربع كه در داخل آن نیم طبقه ای نیز برای استراحت افراد و کارگران وجود داشت، به علت نا معلومی دچار آتش سوزی شد، به طوری که دود بسیار زیادی از آن به هوا بلند می شد.
ایشان ادامه داد: بنابه اظهارمالك، این مغازه در حین آتش سوزی از افراد تخلیه شده بود که آتش نشانان بلافاصله با رعایت موارد ایمنی، جریان برق و گاز مغازه را قطع كرده و پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی، با استفاده ازدو رشته لوله آبده آتش نشانی وارد عمل شده و توانستند شعله های آتش را مهار كنند.
جوزانی تصریح كرد: هوشیاری مالك مغازه در تماس بی وقفه با سامانه 125 و همچنین اقدام به موقع آتش نشانان مانع از سرایت و گسترش آتش سوزی به دیگر نقاط مغازه و همچنین وارد شدن خسارت مالی بیشتر شد.
این فرمانده آتش نشانی تهران در پایان گفت: آتش نشانان با استفاده از فن های قوی مكانیكی، دود های انباشته شده در محل آتش سوزی را به طور كامل تخلیه كرده و ضمن ایمن سازی محل حادثه، موارد ایمنی را به مالك مغازه ارائه دادند.
ایشان اعلام کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط كارشناس منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است
 
 
 
HSEexpert.com
 


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsمغازه جوشكاری در جنوب تهران دچار آتش سوزی شد


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

5659

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

128

میهمان آنلاین

24499670

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA