نجات جان 5 شهروند از میان دود و آتش

پنج نفر از کارکنان اداری در جریان آ تش سوزی در یک ساختمان 9 طبقه اداری درخیابان فاطمی با سرعت عمل آتش نشانان از میان دود های ناشی از این آتش سوزی نجات یافتند.
 
به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)، در حدود ساعت 8:45 دقیقه صبح روز گذشته وقوع این حادثه به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 40، 18 به همراه یک دستگاه بالابر به خیابان فاطمی روانه شدند.
به گفته محمد طلایی فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ در بررسی اول مشخص شد که دود زیادی در یک ساختمان 9 طبقه اداری منتشر شده بود که با کسب اطلاع از شهروندان و نیز با توجه به اطلاعاتی که در اختیار ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از قبل داده شده بود، معلوم شد که چند تن از افراد حاضر در ساختمان در داخل طبقات این ساختمان اداری گرفتار شده اند.
ایشان افزود: دراین حادثه، طبقه اول این ساختمان 9 طبقه اداری به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شده بود که نیروهای آتش نشانی به محض حضور در محل به دو گروه تقسیم شدند. طلایی ادامه داد: گروه اول آتش نشانان طی عملیات تهاجمی مشغول خاموش کردن آتش سوزی شدند و گروه دوم هم به سرعت درطبقات به جستجو پرداختند که سرانجام موفق شدند 5 نفر از افراد گرفتار را از داخل ساختمان به نقاط امن منتقل کنند.
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به اینکه این حادثه مصدوم و یا فوتی در پی نداشت، اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی پس از مهار کامل شعله های آتش، دود های انتشار یافته را نیز به وسیله فن های قوی به بیرون تخلیه کردند.
طلائی در پایان اعلام کرد که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.
 
 
 
 
HSEexpert.com
 


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsنجات جان 5 شهروند از میان دود و آتش


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8244

تعداد اعضا

2394

بازدید امروز

5886

بازدید دیروز

1

متخصصین آنلاین

8

میهمان آنلاین

25098148

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA