انبار لوازم خودرو در آتش سوخت

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)، با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 در مورد وقوع این آتش سوزی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 18:20 دقیقه روز گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 3، 4، 99، 1 به همراه خودروهای پشتیبانی را به محل حادثه درخیابان ری، نرسیده به امین حضور روانه کرد.
علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در این باره اظهار داشت: محل حادثه گاراژی به مساحت تقریبی 500 متر مربع بود که طی آن قسمتی از یک انبار با کاربری لوازم یدکی به وسعت 100 مترمربع آتش گرفت و خسارات نیز ببار آمد.
وی افزود: نیرو های آتش نشانی به محض حضور در محل حادثه ضمن ایمن سازی و قطع برق و گاز گاراژ و انبار، به 3 گروه عملیاتی تقسیم شدند که گروه اول به مهار شعله های سرکش آتش در داخل انبار مشغول شدند.
معاون منطقه 5 عملیات بااشاره به این که این حادثه مصدومی به دنبال نداشت، تصریح کرد: دو گروه از آتش نشانان دیگر نیز ضمن ایمن کردن محل حادثه برای یافتن افراد گرفتار در میان دود و آتش، به جستجودرانبار و گاراژ پرداختند.
جبارزاده با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی و همچنین برآورد خسارات وارده از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است، اظهار داشت: با توجه به این که مواد اشتعال زای فراوانی در داخل انبار وجود داشت، به همین خاطر هر لحظه به شدت آتش سوزی افزوده می شد.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده ازدستگاه فرز، قفل درب اصلی انبار را باز کردند و به طور همزمان از سه جهت به مقابله با شعله های آتش پرداختند که سرانجام با بکارگیری سه رشته لوله آب پرفشار آتش نشانی، شعله های آتش را کنترل کرده و فرو نشاندند.
 
 
 
 
 
 
 
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsانبار لوازم خودرو در آتش سوخت


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8101

تعداد اعضا

6634

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

108

میهمان آنلاین

24500645

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA