واکسیناسیون مهماندارهای قطار و هواپیما در مرداد/ آغاز تزریق واکسن به معلمان در روز عید غدیر خم

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert) «جعفر صادق تبریزی» رئیس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به زمان واکسیناسیون گروه مشاغل حساس بیان کرد: طبق برنامه ریزی که داشتیم، تزریق واکسن کووید-۱۹ گروه‌های شغلی حساس برای مرداد ماه پیش‌بینی شده است و الان برای ۹ گروه شغلی حساس در حال برنامه‌ریزی هستیم و انشاالله واکسیناسیون معلمان در روز پنجشنبه مصادف با عید سعید غدیر خم شروع می‌شود و گروه‌های شغلی دیگر هم ادامه می‌یابد.
 
ایشان ادامه داد: برای هر گروه شغلی یک رابط تعیین شده است تا آن رابط هماهنگی‌های لازم را با مدیران مربوطه در سازمان‌های ذیربط انجام دهد، بنابراین بر اساس اولویت بندی که شده، مرداد ماه تمام گروه‌‌های شغلی حساس تزریقشان شروع می‌شود.
 
تبریزی افزود: بعد از اتمام این ۹ گروه حساس، گروه‌های دیگر شامل خبرنگار‌ان، دانشگاهیان، رانندگان تاکسی و اتوبوس و ...واکسینه می‌شوند.
 
ایشان در مورد واکسیناسیون مهمانداران قطار و هواپیما، گفت: این گروه نیز در دسته شغلی وسایل حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی قرار دارند که در مرداد ماه واکسن دریافت خواهند کرد و به زودی زمان انجام واکسیناسیون اطلاع رسانی خواهد شد.
 

 



اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsواکسیناسیون مهماندارهای قطار و هواپیما در مرداد/ آغاز تزریق واکسن به معلمان در روز عید غدیر خم


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8244

تعداد اعضا

1696

بازدید امروز

5886

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

25097450

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA