تشریح جزئیات حادثه کارخانه فولاد عجب‌شیر/ انتقال ۴مصدوم به بیمارستان‌های تبریز و عجب‌شیر

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)  به نقل ازایلنا، منابع کارگری در آذربایجان شرقی در تشریح جزئیات حادثه انفجار در کارخانه فولاد عجب‌شیر اظهار داشتند: روز شنبه (دوم مرداد ماه) ۴ کارگر کارخانه فولاد عجب‌شیر به دلیل پرتاب مواد مذاب و گدازه‌های درون کوره، دچار سوختگی شده و به بیمارستانهای عجب شیر و تبریز منتقل شدند.
به گفته این کارگران؛ کارگران آهن آلات قراضه و سایر فلزات آهنی که قابلیت ذوب شدن دارند را به صورت دستی یا از طریق تجهیزات وارد کوره‌های ذوب این کارخانه می‌کنند تا پس از ذوب به قالب‌های شمش تبدیل شوند.
 
آنها با بیان اینکه پرتاب مواد مذاب از کوره‌ها به صورت معمول اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: در برخی موارد وجود آب و برخی مواد قابل اشتعال و منفجره باعث پرتاب یا سرریز شدن مواد مذاب به بیرون از کوره می‌شود که در صورتی که کارگر به لباس کار، کلاه و دستکش مخصوص مجهز نباشد، قطعا دچار آسیب‌دیدگی خواهد شد.
 
این کارگران افزودند: در حادثه فولاد عجب‌شیر نیز به نظر می‌رسد این ۴ کارگر مجهز به تجهیزات کامل نبوده‌اند که دچار سوختگی شده‌اند.
 
شرکت HSE Arya آماده ارایه کلیه تجهیزات ضد حریق از جمله لباس، پوتین، کلاه، دستکش، و تجهیزات اطفاء حریق می باشد.
 
آنها با بیان اینکه دو نفر از مصدومان به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان سوختگی تبریز منتقل شده‌اند، گفتند: طبق گزارش اورژانس حاضر در صحنه، سوختگی مصدومان اعزامی به تبریز بالای ۸۰ درصد بوده و هر دو آنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
 


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsتشریح جزئیات حادثه کارخانه فولاد عجب‌شیر/ انتقال ۴مصدوم به بیمارستان‌های تبریز و عجب‌شیر


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

5333

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

248

میهمان آنلاین

24499344

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA