آتش سوزی گسترده در کالیفرنیا،افزایش قربانیان،ریزش برج میامی

در حالی که غرب آمریکا با گرمای شدید روبرو شده، ۳ منطقه در ایالت کالیفرنیا دچار آتش سوزی شده و آتش نشانان در حال مقابله با این آتش سوزی‌ها هستند.
 
به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)  به نقل از ان بی سی ۳ منطقه‌ای که دچار آتش سوزی گسترده شده ‎اند، منطقه «کِرن»، «سیسکیو» و منطقه «سن برناردینو»، هستند
 
به گفته مقام‎های پلیس، تا عصر دوشنبه (به وقت محلی)، بین ۸ تا ۱۰ هزار نفر به دلیل این آتش سوزی‌ها از منطقه تخلیه شده‎اند.
 
بر اثر این آتش سوزی‌ها، یک آتش نشان به دلیل گرمای شدید و سوختگی، زخمی و به بیمارستان منتقل شد.
 
مقام‎های محلی، می‎گویند آتش سوزی در منطقه «سن برناردینو»، بر اثر تصادف یک خودرو آغاز شده و به شدت در اراضی جنگلی گسترش یافت.
 
بر اثر آتش سوزی در منطقه «سیسکیو» نیز تاکنون بیش از هزار ۴۴۶ هکتار از اراضی جنگلی در آتش سوخته است.
 
همچنین آتش سوزی در منطقه «کرن»، بیش از هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی جنگلی را تحت تاثیر قرار داده است و در منطقه «سن برناردینو»، شاهد آتش سوزی در حداقل ۳۸ هکتار بوده است.
 
بر اساس آمارها، در سال جاری میلادی، ۳ هزار و ۲۷۰ مورد آتش سوزی در اراضی جنگلی ایالت کالیفرنیا گزارش شده است که در مقایسه با سال گذشته با ۲ هزار و ۶۲۵ مورد افزایش یافته است
 
از ابتدای سال جاری میلادی، ۱۶ هزار و ۴۵۰ هکتار از اراضی جنگلی کالفرنیا در آتش سوخته است و این در حالی است که این آمار برای مدت زمان مشابه سال گذشته که ۱۹ هزار هکتار بوده، افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.
 
بر اساس آخرین آمارها، بر اثر ریزش برج در منطقه «میامی» فلوریدا تاکنون ۱۱ نفر کشته شده و بسیاری هنوز مفقود هستند.
 
به گفته کارشناسان هنوز هیچ پاسخ دقیقی به این سوال که به چه دلیل این ساختمان فروریخته است وجود ندارد و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.
 
از روز پنجشنبه گذشته، روزی که نیمی از این ساختمان ۱۳ طبقه فرو ریخت، هیچ بازمانده‌ای از زیر آوار این ساختمان خارج نشده است.
 
بر اساس گزارش‎ها، حدود ۳۰۰ امدادگر که تعدادی از آن‌ها برای کمک به امدادرسانی از مکزیک به آمریکا رفته‎اند، در حال تلاش برای امدادرسانی هرچه سریع‌تر هستند.
 

 



اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستآتش سوزی گسترده در کالیفرنیاافزایش قربانیانریزش برج میامی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

110

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

112

میهمان آنلاین

24501228

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA