گام مهم چین در راستای عرضه بین المللی واکسن کرونا

مهر به نقل از رویترز نوشت: چین مشغول انجام مذاکراتی است تا سازمان جهانی بهداشت واکسن بالقوه کووید۱۹ توسعه یافته در این کشور را ارزیابی کند.
 
به گفته یک مقام سازمان جهانی بهداشت، این گامی مهم در راستای عرضه بین المللی واکسن به حساب می آید. هم اکنون واکسن های بالقوه کووید۱۹ که داخل چین توسعه یافته اند، به هزاران نفر از کارگران بخش های مختلف تزریق شده است. این در حالی است که آزمایش های بالینی این واکسن ها تکمیل نشده و همین امر نگرانی هایی درباره ایمنی آنها به وجود آورده است.
 
 
 
 
 
به گفته مسئول هماهنگ کننده دارو های ضروری و فناوری های بهداشتی سازمان جهانی بهداشت در منطقه غرب اقیانوس آرام چین مذاکراتی با سازمان جهانی بهداشت انجام داده تا واکسن هایش در فهرست استفاده اضطراری قرار گیرند.
 
این مقام سازمان جهانی بهداشت در یک کنفرانس خبری گفت: از طریق فرایند ثبت در فهرست استفاده اضطراری، کیفیت و ایمنی واکسن ها و کارآمدی آنها ارزیابی می شود. در مرحله بعد آنها می توانند مجوز سازمان جهانی بهداشت را دریافت کنند.
 
چین در حال حاضر ۴ واکسن بالقوه دارد که در مرحله سوم آزمایش بالینی هستند.
 
 
 
4030
 
 


سامانه 40304030کووید 19COVID 19کروناکرونا ویروسویروس کروناcorona virusاخبار کرونااخبار سلامتوزارت بهداشتواکسن کروناواکسن چینیسازمان جهانی بهداشتwho


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

5117

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

192

میهمان آنلاین

24506235

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA