تأسیس فروشگاه اینترنتی HSEexpert

امروزه در پیدا کردن مطالب تخصصی در اینترنت می بایست به فاکتور های زمان و قابلیت اتکا مطالب به طور ویژه توجه نمائیم.  همه ما بر حسب تخصصی که داریم و نوع اطلاعاتی که نیاز داریم از موتورهای جست و جو مثل گوگل، یاهو، بینگ و ... استفاده می کنیم.  جست و جو و پیداکردن این مطالب صرف نظر از صرف زمان، گاهی اوقات ساده و گاهی غیرممکن است، به همین دلیل همه ما به دنبال مرجعی هستیم تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن مطالب مورد نظر خود را یکجا به دست آوریم.

فعالیت در حوزه HSE بسیار شیرین و درعین حال به علت پیچیدگی و تنوع مطالب، نیازمند تلاش پیوسته است. افراد شاغل در این حوزه نیازمند طیف گسترده ای از مطالب استاندارد در حوزه های کاری تخصصی هستند که این موارد شامل آشنایی با قوانین و استانداردهای ملی و بین المللی، ویدیوهای آموزشی مرتبط، کتاب های تخصصی و... می باشد. یافتن و دسترسی به این حجم از اطلاعات هم کاری طاقت فرسا و هم کاری دشواراست.

دانشجویانی که در این حوزه مشغول تحصیل هستند نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیازمند کتب و منابع، مقالات و مطالب آموزشی بروز جهت ارتقاء دانش خود در این حوزه می باشند.

شرکت HSE Arya در راستای برآورده نمودن نیازهای حوزه HSE و ایجاد بازار هدف چند جانبه جهت دسترسی یکپارچه به اطلاعات مورد نیاز مهندسین و دانشجویان فعال در این حوزه اقدام به راه اندازی سایت Store.HSEexpert نموده است.

Store.HSEexpert اولین بازار مرجع جامع از کتاب ها، ویدیو ها، مقالات، جزوات آموزشی و... در قالب فایل های الکترونیکی و دانلودی در حوزه HSE در ایران می باشد که در جهت رفاه حال فعالان این حوزه آغاز به کار نموده است.

 

تفاوت Store.HSEexpert با سایر سایت ها چیست؟

Store.HSEexpert اولین بازارچه اینترنتی (Market Place) حوزه HSE در ایران می باشد. بازارچه اینترنتی (Market Place) فروشگاهی است که همه افراد می‌توانند محصولات و خدمات خودشان را برای فروش قرار دهند و به عنوان فروشنده فعالیت داشته باشند همچنین مشتریان و خریداران با جست و جو در بین محصولات مختلف می توانند بهترین گزینه را انتخاب نمایند. گزینه های برتر جهت انتخاب را می توان براساس توضیحات فروشنده از محصول و نظر دیگر خریداران و نیاز شخصی انتخاب نمود. این بازارچه در ابتدای راه خود میباشد اما با اتکا به تجربه ده ساله شرکت در ایجاد کیفیت و ارتقای دانش تخصصی با کمک شما دوستان در آینده ای نزدیک به بهترین مرجع مطالب تخصصی حوزه HSE تبدیل خواهد شد که دیگر نیازی به جست و جو در مطالب دیگر وب سایت ها و مراجع نداشته باشید.

 

لینک ورود به وبسایت و خرید آنلاین محصولات

 

 



مرجع متخصصان HSEفروشگاه مرجع متخصصان HSEhseexperthseexpert store


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

1412

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

8

میهمان آنلاین

24495423

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA