ماسک در دانشگاه آکسفورد اجباری شد

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، بنا به اعلام دانشگاه "آکسفورد"، این دانشگاه معتبر جهان استفاده از ماسک در فضاهای داخلی از جمله کافه دانشکده‌ها، اتحادیه دانشجویان و تمامی کتابخانه‌ها را اجباری کرد.
 
همچنین دانشجویان این دانشگاه باید در سال تحصیلی آینده در سمینارها و سخنرانی‌ها ماسک بزنند. مگر اینکه شرایط خاص پزشکی داشته باشند.
 
آخرین دستورالعمل‌های دانشگاه "آکسفورد" که در رابطه با کروناویروس منتشر شد، چند ماه پس از زمانی است که این دانشگاه اعلام کرد از آغاز سال تحصیلی آتی، سخنرانی‌هایی را هم به صورت حضوری و هم از راه دور ارائه خواهد داد.
 
این دانشگاه در بیانیه خود گفت: تضمین ایمنی و سلامتی تمامی کارکنان و دانشجویان مهم است. به همین دلیل ما برای زمان‌های حضور دانشجویان در کالج‌ها و محوطه دانشگاه، اقدامات مختلفی را برای محافظت از آن‌ها در نظر گرفته‌ایم.
 
 
 
 
این دانشگاه برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در کتابخانه‌ها از یک اپلیکیشن استفاده خواهد کرد.
 
همچنین دو محل آزمایش برای دانشجویان و پرسنل دانشگاه در نظر گرفته شده است. یکی در مرکز آکسفورد و دیگری در هدینگتون.
 
به این ترتیب دانشگاه آکسفورد مطمئن خواهد شد که دانشجویان و پرسنلی که علائم مشکوک ابتلا به کووید-۱۹ دارند، دسترسی آسان به آزمایش داشته باشند. نتیجه این آزمایش ظرف ۲۴ ساعت در دسترس خواهد بود.
 
 
 
4030
 
 


اخبار کروناکرونا در انگلستانکرونا در جهاندانشگاه آکسفوردکووید 19COVID 19کروناکرونا ویروسویروس کروناcorona virusاخبار سلامت


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

954

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

164

میهمان آنلاین

24502072

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA