پیام رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز معلم

متن پیام دکتر کریم همتی خطاب به معلمان به مناسبت فرا رسیدن 12 اردیبهشت ماه؛ روز معلم بدین شرح است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای آموزگارانی است که در همیشه تاریخ حضوری مانا و جاودانه داشته اند و در فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.
 
این روز فرخنده را به تمامی اساتید، معلمان و مربیان فرهیخته کشورمان، به‌ویژه ترویج‌دهندگان دانش در جمعیت هلال احمر تبریک عرض می نمایم.
 
جایگاه ویژه اساتید مراکز علمی و کاربردی و مربیان متخصص جمعیت هلال احمر از آن جهت که علاوه بر ایفای نقش مقدس معلمی، همگامان و همراهان امدادگران و نجات دهندگان جان انسان ها در حوادث و بلایا نیز هستند، جایگاهی ویژه و دارای ارزشی مضاعف است.
 
آنان که عاشقانه و با تعهد بی قید و شرط، جان بخشیدن به حادثه دیدگان را به مخاطبین می آموزند تا پرچم داران عشق و سفیران صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومین و گرفتارانی باشند که در شرایط دشوار و ناگوار زندگی در چنگال حوادث گرفتار می شوند.
 
تلاشگران گمنامی که همواره، سخاوتمندانه از تبحر، دانش و دارایی خود برای کمک به همنوع بهره گرفته اند و نه تنها در قامت یک استاد فرهیخته و یک مربی دلسوز می کوشند، بلکه نقش یک امدادگر یا یک مصلح و معتمد اجتماعی را نیز ایفا کرده و از بهترین ها و خدمتگزارترین افراد جامعه خود هستند.
 
در این روزها که کشورعزیزمان ایران علاوه بر حوادث و بلایای طبیعی با ظهور ویروس کرونا دست به گریبان است، رسالت استادان و مربیان بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است؛ بی ‌ تردید این آموزگاران و استادان هستند که در این برهه حساس می‌بایست مردم وامدادگران را با تلاش خود برای رویارویی با حوادث و رخدادها آماده سازند و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورند.
 
امیدوارم بتوانیم با اراده ای راسخ در جهت ارتقای سطح آگاهی مردم برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی بکوشیم و موجبات آرامش و سلامت جامعه بشری را فراهم سازیم.
 
توفیق روزافزون شما اساتید محترم و مربیان ارجمند را از خداوند متعال خواستارم.»
 
 
 
جمعیت هلال احمر
 
 


هلال احمرجمعیت هلال احمررئیس جمعیت هلال احمردکتر کریم همتیروز معلمشهید مطهری12 اردیبهشتمقابله با حوادث


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

846

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

180

میهمان آنلاین

24501965

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA