تشریح جدیدترین نسخه مدل نرم‌افزاری مقابله با کرونا در شرکت ملی نفت

جانشین رئیس کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح ۳ شرکت ملی نفت ایران در جریان برگزاری این نشست با تاکید بر رسالت اصلی شرکت ملی نفت ایران در راستای حفظ سلامت نیروی انسانی و حفظ تولید ایمن و پایدار انرژی، به تهیه و تدوین مدل مقابله با ویروس کرونا در ۴ سطح پیشگیری، آمادگی، مقابله، و بازسازی از سوی کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح ۳ شرکت ملی نفت از اوایل اسفند ماه سال ۹۸، اشاره کرد و از برگزاری ۲۰ جلسه در خصوص بررسی و تکمیل این مدل تا به امروز گفت.
 
فرخ علیخانی در این نشست به تشریح جدیدترین نسخه این مدل (نسخه بیست و چهارم) پرداخت و با اشاره به این که تا کنون از پزشکان و متخصصان شرکت ملی نفت ایران برای بررسی و تکمیل این مدل نظرسنجی تخصصی به عمل آمده است، افزود: در این نشست برای نخستین بار از یکی از اعضای کمیته بحران کووید ۱۹ کشور دعوت شده است تا از نقطه نظرات تخصصی ایشان در مورد این مدل در روند افزایش کیفیت آن استفاده شود.  
 
وی ضمن اشاره به تکامل روز به روز مدل نرم افزاری نظام مند مقابله با ویروس کرونا، از تایید این مدل در سطح کلان از سوی عضو هیات علمی انستیتو پاستور گفت و  افزود: شرکت ملی نفت ایران این مدل را در هر سه بخش صنعت، یعنی کادر درمانی، کارمندان ستادی، و  کارکنان عملیاتی به اجرا گذاشته است.
 
علیخانی از مدل نرم افزاری مقابله با ویروس کرونا به عنوان یک مدل پویا و همواره قابل تکمیل و اصلاح یاد کرد و  ضمن اشاره به ارائه نسخه بیست و پنجم آن، عنوان کرد: با به اجرا گذاشتن این مدل در سطح شرکت ملی نفت ایران به همت و یاری بی شائبه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، صورتجلسه ای در راستای لزوم بکارگیری آن در سایر بخش های صنعت نفت تهیه شده است و همچنین بر اساس جلسات متعددی که تا کنون با سازمان پدافند غیرعامل کشور داشته ایم، و بر پایه خواسته ایشان مبنی بر اراده نسخه فارسی این مدل، قرار است از آن در سایر سازمان ها نیز استفاده شود.
 
وی اظهار کرد: تا به امروز یک مدل رسمی اینفوگرافیک برای مقابله با ویروس کرونا با تمرکز عمده بر مرحله پیشگیری در داخل کشور طراحی نشده است و  مدل های موجود صرفا بر حوزه های تشخیص بیماری و درمان تاکید داشته اند و این در حالیست که در خصوص چنین بیماری هایی، بحث پیشگیری به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است.
 
 
 
شرکت ملی نفت ایران
 
 
 


شرکت ملی نفت ایرانniocانستیتو پاستور ایرانمقابله با کروناکووید 19COVID 19کروناکرونا ویروسویروس کروناcorona virusاخبار کرونااخبار نفتفرخ علیخانیدکتر احسان مصطفوی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

3444

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

234

میهمان آنلاین

24497456

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA