پایش مستمر سیستم تصفیه‌خانه بهشت زهرا در پی تغسیل متوفیانِ مبتلا به کرونا

محمد رستگاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه بهشت زهرای تهران مجهز به تصفیه‌خانه است، اظهار کرد: اداره محیط زیست استان تهران با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان بر عملکرد این تصفیه‌خانه نظارت می‌کند.
 
معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران با بیان اینکه دغدغه ما درست کار کردن سیستم تصفیه‌خانه بهشت زهرا (س) در ایام شیوع ویروس کرونا است، تصریح کرد: اداره محیط زیست استان تهران پایش‌های دقیق و مشخصی را برای نظارت بر عملکرد تصفیه‌خانه این مجموعه دارد.
 
رستگاری با تاکید بر اینکه پساب مجموعه بهشت زهرا (س) مستقیم به تصفیه‌خانه وارد و بلافاصله ضدعفونی سپس خارج می‌شود، گفت: روز گذشته (۱۷ فروردین ماه) اداره محیط زیست استان تهران عملکرد تصفیه‌خانه و خروجی آن را مورد بررسی قرار داد که خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداشت.
 
به گزارش ایسنا، امروز روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س) اعلام کرد که تغسیل متوفیان مبتلا به بیماری کرونا در تهران و ایجاد وحدت رویه در کشور برای اجرای حداکثری فتوای مقام‌ معظم رهبری آغاز شد.
 
 
 
سازمان حفاظت محیط زیست
 
 


سازمان حفاظت محیط زیستمحمد رستگاریمعاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهرانتهرانکووید 19COVID 19کروناکرونا ویروسویروس کروناcorona virusاخبار کرونااخبار سلامتبهشت زهراشرکت آب و فاضلاب


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

5568

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

162

میهمان آنلاین

24499579

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA