آتش سوزی کرونایی خودرو معلم در یاسوج

این روزها به جهت مبارزه با ویروس کرونا، توصیه های زیادی مبنی بر ضدعفونی درب های خودرو و .. می شود که بسیاری از شهروندان با دقت به این دستورات عمل می کنند، اما باید مراقبت های ایمنی نیز صورت بگیرد، تا شاهد اتفاقاتی بدتر از کرونا نباشیم.
 
یکی از فرهنگیان شهر یاسوج که این دستوارت را به دقت انجام می داده و همواره علاوه بر رعایت نظافت شخصی و دستوارت بهداشتی مقامات در خانه، ضد عفونی کردن خودروی خود را نیز انجام می داد.
 
روز یکشنبه، وقتی که قسمت های داشبورد و فرمان و .. ماشین را در حیاط خانه ضدعفونی کرده بود، با اینکه درب های جلوی خودرو را باز گذاشته بود، ماشین را روشن کرده و به داخل خانه خود رفته تا وسایل شخصی خود را برداشته و سوار بر ماشین خود از خانه خارج شود. پس از دقایقی که حدود یک ربع طول کشیده از خانه خارج شده و شاهد شعله کشیدن آتش و همهمه همسایه ها که متوجه آتش سوزی شده بودند و آتش نشانی را مطلع کرده بودند، شد.
 
با حضور ماموران آتش نشانی این آتش مهار شد و ماشین مذکور تقریبا به طور کامل در آتش سوخت و دارایی این معلم در میان شعله های آتش سوخت.
 
خوشبختانه در این حادثه به مالک خودرو (آقای مهندس جهان بین) و خانواده ایشان صدمه ای وارد نشد.
 
توصیه می شود که شهروندان محترم ضمن رعایت دستورات بهداشتی مبتنی بر ضدعفونی کردن با مایعات الکلی، متوجه تهدیدات آن باشند و ایمنی کامل را رعایت کنند. در این حادثه اگرچه مالک خودرو دقت لازم را داشته و درب های ماشین را باز گذاشته بود، اما لحظاتی بعد خودروی ایشان با حریق مواجه شد


اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیآتش سوزی کرونایی خودرو معلم در یاسوج


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

5662

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

129

میهمان آنلاین

24499673

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA