آتش سوزی در محدوده بازار و سبزه میدان تهران

طی این گزارش ، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید کیف و کفش در چهارراه گلوبندک، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۵:۵۱ پریروز  یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید کیف و کفش در چهارراه گلوبندک، خیابان بادامچی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
پیرزن بخت برگشته در آتش سوخت
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی‌ساز با کاربری تجاری بود که در طبقه سوم آن به وسعت حدود ۶۰ متر، کارگاهی با کاربری تولید و نگهداری کیف و کفش قرار داشت.
وی تصریح کرد: در بالای این کارگاه (قسمت پشت‌بام) نیز انباری ۳۰ تا ۴۰ متری با مصالح غیراصولی ساخته شده که آتش هر دو قسمت را در برگرفته و کاملاً شعله‌ور بود.
 
ملکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آتش خاموش شده و آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه هستند همچنین این حادثه خوشبختانه تاکنون مصدوم یا تلفات جانی برجای نگذاشته است.

 



اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیآتش سوزی در محدوده بازار و سبزه میدان تهران


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8246

تعداد اعضا

4324

بازدید امروز

5886

بازدید دیروز

1

متخصصین آنلاین

6

میهمان آنلاین

25100078

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA