زنده زنده سوختن 4 اماراتی در آتش سوزی نفتکش

یک دیپلمات هندی گفت به دنبال حادثه آتش‌سوزی که چهارشنبه گذشته در یک نفتکش در سواحل شارجه امارات متحده عربی روی داد، چهار نفر جان باختند.
 دیپلمات در ادامه افزود مقامات امارات در حال انجام آزمایش دی‌ ان‌ ای بر روی دو نفر دیگر هستند تا ببینند آن‌ها نیز ملوان هندی هستند یا خیر.
 
 وقتی آتش‌سوزی بر روی عرشه نفتکش «زویا ۱» آغاز شد خدمه کشتی که ۱۲ نفر از آن‌ها هندی و ۴۴ نفر دیگر از ملیت‌های دیگر بودند، مشغول کار بودند. تا کنون دلیل این حادثه روشن نشده است.
 
مقامات اماراتی کشته و مفقود شدن ملوان‌های این کشتی را تایید نکرده‌اند و گفتند نفتکش هنگام حادثه دارای هیچ باری نبوده و تمامی خدمه آن نجات یافته‌اند.
این آتش‌سوزی هفته گذشته در حدود ۳۴ کیلومتری ساحل شارجه امارات روی داد. خبرگزاری امارات هم اعلام کرد اطلاعات نشان می‌دهد که سانحه روی داده در این کشتی که متعلق به یک شرکت نروژی است به دنبال انجام عملیات تعمیراتی بر روی آن بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیخبر آتش سوزی . خبر فوری . زنده زنده سوختن 4 اماراتی در آتش سوزی نفتکش.


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

2196

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

20

میهمان آنلاین

24496207

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA