ارتقای HSE گامی مهم در نیل به شهر پایدار

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14 تهران،در نشستی که با حضور ناظران سامانه HSE مرکز، شهردار،معاون و روسای ادارات حوزه های مختلف و کارشناسان واحد HSE این منطقه برگزار شد، ناظران ارزیابی عملکرد سامانه HSE شهرداری تهران ضمن تاکید بر تاثیر رعایت الزامات و شاخص های بهداشت و ایمنی فردی و ایمنی پروژه ها در افزایش کارایی و بهره وری پیمانکاران و کارکنان منطقه، به تاثیر بسیار زیاد رعایت و اجرای به موقع و مناسب دستورالعمل های HSE در ادارات به منظور کاهش و پیشگیری از بروز حوادث و مدیریت و شناسایی ریسک های موجود اشاره کردند.
«رضا عباسی» بر اهمیت موضوع HSE(بهداشت، ایمنی ،محیط زیست) در شهر تهران تاکید کرد و پرداختن به این حوزه را توسط سازمان ها و شهروندان ضرورت مهمی دانست.
شهردار منطقه ۱۴  افزود:امروزه شهرهای پایدار و توسعه یافته، استقرار و توسعه سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست را به عنوان رویکردی سیستماتیک در دستور کار خود قرار دادند.
وی بیان کرد: توسعه این سیستم سبب می شود تا همواره در ایجاد شهری سالم و دور از هرگونه حادثه، خسارت، آسیب و ضایعات همراه با افزایش بهره وری، کسب منافع اقتصادی و تقویت سلامت گام برداشته و در تمام زمینه هایی که با سلامت انسان ها ارتباط پیدا کرده و محیط زیست تحت تأثیر فعالیت ها، خدمات و پروژه های عمرانی و فنی شهری و شهرسازی قرار می گیرد، ایجاد و استقرار سیستم بهداشت، ایمنی و محیط زیست ضرورت پیدا می کند.
 


ارتقای HSE گامی مهم در نیل به شهر پایدار


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

438

میهمان آنلاین

24565059

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA