با آمادگی کامل تاسیسات گازی در فصل سرما قعطی گاز نداریم

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران:
 
با آمادگی کامل تاسیسات گازی، زمستان آرامی پیش رو داریم
 
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از آمادگی کامل این شرکت برای تامین گاز در زمستان خبر داد.
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، رامین حاتمی با اشاره به انجام حدود ۲۰۰ هزار نفر ساعت تعمیرات اساسی بدون حادثه در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، گفت: عمده تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، گاز است و انجام این میزان ساعت تعمیرات تخصصی از توانمندی کارکنان و اطمینان از تولید حداکثری در فصل زمستان حکایت دارد.
 
ایشان با اشاره به پراکندگی مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: تولید در مناطق پراکنده و محروم همواره مشکلاتی را به دنبال دارد اما با توجه به اینکه زاگرس جنوبی یکی از شرکت های توانمند بهره‌بردار کشور است و از جایگاهی استراتژیک برخوردار است، همواره در تلاش هستیم تا تنگناهای آنها را برطرف کنیم.
 
حاتمی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان، گفت: صنعت نفت همواره در نوک پیکان تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن قرار دارد، در چنین شرایطی باید تلاش شود تا منابع انسانی به عنوان سرمایه های سازمانی در شرایطی آرام و به دور از تنش وظایف تخصصی خود را انجام دهند.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به پهنه جغرافیایی این شرکت در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان، گفت: زاگرس جنوبی تامین گاز و نفت مورد نیاز تعدادی از پالایشگاه‌های مهم کشور را بر عهده دارد.
 
حمید ایزدی، گفت: تعویض هشت هزار متر خط لوله از هشت تا ۴۸ اینچ در کنار تعمیرات تجهیزات فرآیندی، مراکز جمع آوری و پالایشگاه گاز فراشبند این شرکت را جهت تامین گاز مصرفی فصل زمستان در آمادگی کامل قرار داده است.
 
ایشان بیان کرد: به دلیل استفاده از فناوری های هوشمند و تکنولوژی های روزآمد در حوزه بازرسی در سال جاری، متراژ خطوط لوله تعمیری این شرکت کاهش چشمگیری داشته است و همچنین با حذف پیمان های سرمایه ای و استفاده از توان مناطق عملیاتی برای انجام تعمیرات اساسی سالیانه، سود و صرفه اقتصادی زیادی به دست آمده است.
 
نشست مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران و رؤسای شرکت های نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، چهارشنبه ششم آذرماه در شیراز برگزار شد.
 

 



اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیبا آمادگی کامل تاسیسات گازی در فصل سرما قعطی گاز نداریم


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

575

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

108

میهمان آنلاین

24501693

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA