آتش سوزی کارگاه تولیدی مبلمان در علی آباد پاکدانه

آتش سوزی کارگاه تولید مبلمان ومصنوعات چوبی در خیابان علی آباد پاکدانه با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 02:12 دقیقه صبح امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 125، به سمت شمال به جنوب بزرگراه آیت الله سعیدی، خیابان علی آباد پاکدانه حرکت کردند.
رضا فرج محمدلو فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره گفت: محل حادثه یک کارگاه تولیدی مبلمان و مصنوعات چوبی و یک انباری در مجاورت هم به مساحت هر کدام 200 متر مربع بود که حدود نیمی از قسمت انباری کاملا شعله ور شده و آتش در حال سرایت به قسمت کارگاه تولیدی بود.
محمد لو با اعلام اینکه شعله های آتش در حال سرایت به کارگاه های مجاورنیز بود، ادامه داد: نیروهای عملیات بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از دو جهت به کانون آتش نزدیک شدند و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.
وی افزود: خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه، معلوم شد هیچ یک از کارگران در میان دود و حرارت گرفتار نشده بود وآتش نشانان با تلاش همه جانبه خود موفق شدند این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کنند و از سرایت شعله های آتش به کارگاه های همجوار جلوگیری به عمل آوردند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه چهار در دست بررسی است.
 
 
 
 
 
 


اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیآتش سوزی کارگاه تولیدی مبلمان در علی آباد پاکدانه


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

1897

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

104

میهمان آنلاین

24503015

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA