جزییات انفجار گاز در محمودآباد

به گزارش فارس، سرپرست اورژانس 115 محمودآباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد درباره نشت گاز که منجر به انفجار و مصدوم شدن هشت نفر شد، گفت: شدت سوختگی سه نفر از حادثه دیدگان موجب شد تا بالگرد مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران به محمودآباد اعزام و ماموریتی ویژه حادثه دیدگان را به بیمارستان ساری اعزام کند.

حمیدرضا فرنیا تصریح کرد: ظهر امروز با تماسی که با این مرکز گرفته شد سریعاً آمبولانس مرکزی پایگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه شدت آتش‌سوزی به حدی بود که هر هشت نفر از 40 تا 95 درصد دچار سوختگی شدند، بیان داشت: بلافاصله با اعلام نیاز تمامی آمبولانس‌های چهار پایگاه شهرستان به محل حادثه اعزام شدند و پس از اقدامات اولیه در سریع‌ترین زمان ممکن حادثه دیدگان به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.

فرنیا ادامه داد: در بین این حادثه دیدگان که همگی از یک خانواده شامل دو برادر با اتفاق همسر و فرزندانشان و مادر خانواده بودند، کودک دو ساله‌ای نیز وجود داشت که البته سوختگی کمتری را در بدن این کودک مشاهده کردیم.

سرپرست اورژانس 115 محمودآباد با اشاره به اینکه در بین این حادثه دیدگان یک زن پزشک نیز دیده شد، تصریح کرد: شدت حادثه موجب شد تا بالگرد مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران به محمودآباد اعزام شود تا سه تن از افرادی که در این حادثه دچار سوختگی بالایی بودند را به بیمارستان سوانح و سوختگی ساری اعزام کنند.

وی با تقدیر از همکاری بسیار خوب سپاه ناحیه محمودآباد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محوطه سپاه محمودآباد مناسب‌ترین مکان بر نشستن این بالگرد بود، با هماهنگی مناسب و کمک خوبی که از سوی مسئولان سپاه محمودآباد صورت گرفت، سه تن از مصدومانی که از 60 تا 95 درصد دچار سوختگی شده بودند با آمبولانس به سپاه اعزام و سپس توسط بالگرد به ساری انتقال داده شدند.

فرنیا اسامی مصدومان حادثه امروز را مهرزاد اخلاقی کتابچی 48 ساله، مازیار اخلاقی کتابچی 44 ساله، سهیلا فراهانی 40 ساله، فائزه دهقان 39 ساله، مه‌لقا گلاب سری 77 ساله، امیرحسین اخلاقی کتابچی 20 ساله، علی رضا اخلاقی کتابچی 16 ساله و امیر کتابچی دو ساله عنوان کرد.

سرپرست اورژانس 115 محمودآباد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر علت وقوع این حادثه اذعان داشت: شاهدان حادثه از انفجار در ساختمان و سپس آتش‌سوزی خبر داده بودند که از یکی از مصدومان حادثه که سئوال شد از نشتی گاز و احساس بوی گاز در منزل صحبت می‌کرد، ولی علت اصلی حادثه را باید کارشناسان امر تحقیق و گزارش کنند.

 



اورژانسمحمودآبادپزشکحادثهحوادثانفجار گازانفجارگازمازندرانآمبولانسساختمانایمنایمنیامنآتشآتش سوزی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8107

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1920

میهمان آنلاین

24557224

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA