جلوگیری از خطر سقوط دکل 60 متری با همت آتش نشانان

یک دکل مخابراتی به ارتفاع 60 متر واقع در محوطه یک سازمان خدماتی که درآستانه سقوط قرار گرفته بود توسط آتش نشانان مهار و از سقوط آن جلوگیری شد.
به گزارش پایگاه خبری 125 در پی تماس کارکنان یک سازمان خدماتی مبنی بر شکستگی و سقوط دکل مخابراتی بی سیم داخل محوطه این سازمان، با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی در ساعت 9:30 صبح امروز آتش نشانان ایستگاه 101، گروه امداد و نجات 12 و جرثقیل فوق سنگین 55 تنی از ایستگاه 71 آتش نشانی به محل حادثه در خیابان مجیدیه جنوبی اعزام شدند.
مهدی حقی مدیر منطقه 6 عملیات آتش نشانی که در محل حادثه حاضر شده بود در این باره گفت: یک دستگاه دکل بی سیم به ارتفاع 60 متر با وزن 700 کیلوگرم به علت فرسودگی بیش از حد پایه آن دچار شکستگی شد و در آستانه سقوط قرار گرفت به طوری که این دکل به یک طرف خمیه شده بود.
وی در ادامه افزود: آتش نشانان ابتدا ایمن سازی های اولیه را انجام دادند و پس از مهار و تثبیت کردن قسمت معلق دکل توسط ابزار و تجهیزات مخصوص، به وسیله جرثقیل 55 تنی، این دکل را از پایه جدا و در محلی ایمن جانمایی کردند.
 
 
 
 
 
 
 
 


اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیجلوگیری از خطر سقوط دکل 60 متری با همت آتش نشانان


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8244

تعداد اعضا

1806

بازدید امروز

5886

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

2

میهمان آنلاین

25097560

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA