جذب بیش از 90 نفر در تیم پزشک خانواده شهری در بوشهر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن بیان این مطلب گفت: فراخوان جذب 91 نفر نیروی انسانی تخصصی برای اجرای برنامه پزشک خانواده در مناطق شهری استان بوشهر بر روی وب سایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار گرفته و بزودی این تعداد نیرو جذب دانشگاه می شوند.

دکتر عبدالمحمد خواجه ئیان افزود: تاکنون 13 پزشک با ثبت نام در سامانه سلامت ایرانیان آمادگی خود را برای شرکت در برنامه پزشک خانواده اعلام کرده اند و امیدواریم با اطلاع رسانی از طریق ارسال دعوتنامه و سی دی های آموزشی این تعداد افزایش پیدا کند.

رییس مرکز بهداشت استان بوشهر بیان داشت: سرشماری از تمام مناطق شهری استان در حال انجام است که با وجود شرایط بد آب وهوایی این سرشماری پیشرفت خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: برای اجرای برنامه پزشک خانواده در مناطق شهری تعداد 90 دستگاه رایانه به منظور راه اندازی نظام سلامت ایرانیان و ثبت شناسنامه الکترونیک سلامت در مراکز بهداشتی درمانی و مطب های طرف قرارداد در سراسر استان مستقر می شوند.

دکتر خواجه ئیان خاطر نشان کرد: احکام فرمانداران به عنوان رؤسای ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده در شهرستان ها توسط استاندار بوشهر صادر شده و در اختیار آنان قرار گرفته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اقدامات انجام گرفته در زمینه اطلاع رسانی برنامه پزشک خانواده افزود: از طریق عقد قرار داد با صدا و سیمای مرکز استان برنامه هایی برای اطلاع رسانی عموم در نظر گرفته شده همچنین کتابچه هایی برای آگاهی مردم و مسئولین تهیه و در اختیار مردم قرار داده می شود.



بهداشتبهداشتیدانشگاه علوم پزشکیبوشهرنیروی انسانیپزشک خانوادهدانشگاهآب و هواآلودگیبیماریبیماردرمانداروبیمارستاندکترعبدالمحمد خواجه ئیانسلامت


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

657

میهمان آنلاین

24563268

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA