بی احتیاطی سرویسکار بالابر حادثه آفرید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گیر کردن دست سرویس کار بالابر در میان سیم های بوکسل موتور بالابر، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 91 و گروه امداد و نجات 1 را ساعت 10:22 صبح 14 شهریور به خیابان خیام جنوبی، خیابان هرندی روانه کرد.
 
به گفته سید مصطفی جعفری افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران، یک مرد حدودا 35 ساله(سرویسکار بالابر)، در حال سرویس یک دستگاه بالابر بود که ناگهان انگشتان دست راست وی در میان سیم های بوکسل و فولی موتور گیر کرده بود و مرد جوان به شدت ابراز ناراحتی می کرد.
 
وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع برق بالابر و اطمینان از عدم حرکت بالابر، با رعایت نکات ایمنی و با احتیاط کامل به وسیله تجهیزات ویژه امداد و نجات(هولماترو)، عملیات رهاسازی دست فرد گرفتار شده را آغاز کردند و در کوتاه ترین زمان ممکن موفق شدند دست وی را رهاسازی کنند.
 
افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی، تصریح کرد: آتش نشانان در پایان، فرد مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.


اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیبی احتیاطی سرویسکار بالابر حادثه آفرید


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

3975

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

332

میهمان آنلاین

24505093

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA