سقوط گالن های مواد شیمیایی از بار کامیون در سطح جاده

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، در ساعت ۱۶:۴۶ دقیقه عصر روز پنجشنبه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع از سقوط بار مواد شیمیایی از روی خودرو بر سطح جاده در مسیر جاده ورامین به سمت تهران، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸۶، گروه نجات و هزمت(ویژه مقابله با حوادث شیمیایی و خطرناک) از ایستگاه ۳۵ و نیز کامیونت خاور حمل دستگاه تنفسی را به محل حادثه رهسپار کرد.
 
جعفر شکرانه مهربانی افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد جزئیات بیشتر این اتفاق بیان داشت: یک دستگاه کامیون تریلی با بار تعداد زیادی ظروف ۵ لیتری انواع مواد شیمیایی(مواد اولیه جهت تهیه غذای طیور) درجاده ورامین به سمت تهران در حال حرکت بود که به علت نامعلومی حدود ۱۵۰ ظرف مواد شیمیایی از قسمت بار کامیون بر روی جاده سقوط کرد ومقدار زیادی از این مواد از داخل این ظروف در سطح خیابان پخش شد. 
 
وی با اشاره به آلودگی شیمیایی محل حادثه اضافه کرد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و مجهز شدن به دستگاه تنفسی اقدام به جمع آوری این ظروف‌ها از سطح جاده و نیز جانمایی آنها بر روی قسمت بار این کامیون کردند.
 
شکرانه مهربانی در ادامه ابراز داشت: نیروهای عملیات پس از پاکسازی محل حادثه با استفاده از آب فراوان، این کامیون را تحت الحفظ به بیرون از محدوده شهری راهنمایی کردند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیسقوط گالن های مواد شیمیایی از بار کامیون در سطح جاده


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8244

تعداد اعضا

1878

بازدید امروز

5886

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

4

میهمان آنلاین

25097632

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA