اجرای مصوبه جدید طرح جامع جلوگیری از آلودگی هوا

به گزارش روابط عمومي ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران محمد هادي حيدرزاده رئيس اين ستاد با اشاره به موضوع فوق گفت: در جهت اجرايي شدن بند 17 مصوبه جديد طرح جامع جلوگيري از آلودگي هوا که اشاره به‌ تجهيز موتورخانه تمام ساختما‌نهاي اداري و تجاري تا پايان سال 1392 به سيستم‌هاي هوشمند انرژي‌ دارد و با توجه به مسئوليت اين ستاد در اين زمينه کميته آلودگي هوا و بهينه سازي مصرف انرژي اين ستاد پروژ‌ه‌اي را تحت عنوان‌ اجراي بند 17 طرح جامع جلوگيري از آلودگي هوا‌ تعريف کرده است.

وي در ادامه هدف از اجراي اين پروژه را مجهز کردن ساختمان‌هاي شهرداري تهران به سيستم کنترل هوشمند انرژي ‌دانست و گفت: در اين جهت کميته آلودگي هوا و بهينه سازي مصرف انرژي در اولين گام اقدام به شناسايي ساختمان‌هاي تحت مالکيت شهرداري تهران که امکان نصب اين سيستم را دارند، کرده است که پس از شناسايي طي يک برنامه زمان بندي مشخص، اقدام به نصب و راه‌اندازي سيستم کنترل هوشمند انرژي اعم از سيستم کنترل هوشمند گرمايشي و سرمايشي مي کند.

حيدرزاده خاطر نشان کرد: نصب سيستم مذکور مي‌تواند تا 50 درصد موجب کاهش مصرف منابع انرژي در ساختمان شود.

ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران قبل از ابلاغ اين مصوبه و با توجه به اهميت موضوع کاهش مصرف حامل‌هاي انرژي در جهت کاهش آلودگي هوا اقدام به تجهيز 258 ساختمان به سيستم کنترل هوشمند گرمايشي کرده است.



محيط زيستمحیطزیست محیطیمحمد هادي حيدرزادهجلوگيريآلودگي هواموتورخانهسيستم‌هاي هوشمندبهينه سازي مصرف انرژي


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

1267

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

163

میهمان آنلاین

24502386

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA