رهاسازی خودروهای مانده در زیر داربست ها

به گزارش پایگاه خبری 125، همزمان با تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 5 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران fi محله خیابان هلال احمر، خیابان فاتح چهر روانه شدند.
جواد حسنی فرمانده ایستگاه 5 آتش نشانی در این باره گفت: کارگران در حال جمع آوری داربست های فلزی از نمای یک ساختمان 5 طبقه بودند که ناگهان داربست ها یکباره از کنترل خارج شد و بر بروی یک دستگاه خودروسواری پراید و نیز سه دستگاه موتور سیکلت پارک شده، سقوط کرد.
وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با کشیدن نوار هشدار دهنده، ایمن سازی های لازم را انجام دادند و با کمک کارگران، وسایل نقلیه گیر افتاده در زیر این داربست ها را رها کردند و سپس تمامی داربست ها از محل جمع آوری شد. 
این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.
 


اخباراخبار hseاخبار ایمنیاخبار بهداشتاخبار محیط زیستاخبار روزانهاخبار جدیدخبر HSEرهاسازی خودروهای مانده در زیر داربست ها


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

802

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

187

میهمان آنلاین

24501920

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA