برخورد خونین پژو 207 با دیواره پل یادگار امام(ره) / عکس

به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 01:35 بامداد امروز توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 58 و گروه نجات 3 این سازمان به محل حادثه در بزرگراه نیایش شرق، خروجی یادگار امام(ره) اعزام شدند.
 
   
 
محسن صدفی فرمانده ایستگاه 58 درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 207 به همراه 4 سرنشین مرد در بزرگراه نیایش شرق در حال حرکت بود که به علت نامعلوم از مسیر اصلی منحرف و با دیواره مسیر خروجی یادگار امام(ره) در حاشیه بزرگراه برخورد کرده و سرنشینان آن درون خودرو محبوس شده بودند.
 
   
 
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع برق خودرو، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به برش اتاقک خودروی درهم پیچیده کردند و پس از اجرای عملیات فضا سازی، در کوتاه ترین زمان ممکن سرنشینان خودرو را خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
 
   
 
صدفی خاطرنشان کرد: با بررسی های عوامل اورژانس مشخص شد که سه سرنشین بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته اند و یکی از سرنشینان با وخامت شدید به مرکز درمانی انتقال داده شد.
گفتنی است: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه، محل را به عوامل انتظامی و نیروی راهور تحویل داده و پایان ماموریت خود را اعلام کردند.
 


اخباراخبار hseاخبار ایمنیاخبار بهداشتاخبار محیط زیستاخبار روزانهاخبار جدیدخبر HSEبرخورد خونین پژو 207 با دیواره پل یادگار امام(ره)


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

امیر حوسین 1402/07/02 - 17:56:46 0   0
داستان اصلیش:با یک bmw کورس میزاره و این ۲۰۷ تقویت شده بوده و bmw رو می‌بره به راننده bmw فشار میاد با سرعت میزنم به چرخ عقب ماشین و مشهور عقب ماشین می‌شکنه و ماشین چپ می‌کنه شاید بگید از کجا می‌دونی من فامیلشونم

گزارش تخلف


8102

تعداد اعضا

1449

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

137

میهمان آنلاین

24502567

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA